Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, dawno nic nie wrzucałem na forum. Taki tam samochodzik który skleciłem sobie ostatnio w wolnym czasie, 11400 tri , teksturki 2k (ue4). Krytyka mile widziana.

screensho_wwqpnpr.png

screensho_wwqpnpx.png

screensho_wwqpnpw.png

screensho_wwqpnpq.png

screensho_wwqpnhp.png

screensho_wwqpnhh.png

screensho_wwqpnhx.png

cv112jpg_wwqpnhn.jpg

cv111jpg_wwqpnhe.jpg

Edytowane przez StK Uriziel
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Prezentacja niestety do poprawki.

- Skąd pomysł na taki paskudny zielony post-proces?

- Dałeś podstawkę w tak ciemny kolorze... że prawie zupełnie nie widać cienia samachodu, a generalnie cel dostawiania podstawek jest taki, żeby ów cień zobaczyć,

- Kompresja bardzo zepsuła cały bloom i cienie. Trzeba myślec o takich rzeczach, mocno to rzutuje na odbiorze finalnego modelu. Gdy masz bardzo niewielki różnice w odcieniu/jasności przy gradientach to albo nie dajesz ich wcale, albo używasz większych kontrastów, albo zostawiasz jak jest i przejście robisz rastrem (dissolve),

- model na obrazkach jest bardzo mały, zmień sobie FOV, to będziesz mógł wstawiać mniejsze kadry (większy obiekt) bez nienaturalnych zakrzywień,

- Logo marmoseta zbyt blisko krawędzi,

- Ten gradient pod napisem jest zły

- Sam napis też pozostawia wiele do życzenia ;)

 

Jak poprawisz prezentację, to pogadamy o modelu i texturach! :D

Napisano

Teraz trochę lepiej, ale ciągle można więcej z niego wydobyć ;D

Tu chyba coś ci się przesunęło? http://s10.ifotos.pl/img/screensho_wwqrrsw.png

 

autko.jpg

 

A co do autka:

Generalnie nie jest źle, tu parę uwag ode mnie:

1. Zbyt wąski ten "kontur", na ekranie ma wielkośc 1 px, a to zdecydowanie za mało. Dodatkowo jest zbyt mocno ucięty, jakoś bym przykombinował, aby nie ucinać go tak na "ostro". Swoją droga to błąd przy modelowania (brak odpowiedniego bevela wewnątrz" - normal mapa przepala się wtedy nieprawidłowo.

2. Tu akurat pierdoła, ale nie podoba mi się łączenie tego metalu z innym metalem, od razu kuje w oczy i traci na "wiarygodności".

 

Generalnie w prawdziwym świecie, nie przykręca się ze sobą 2 elementów metalowych bez jakiegoś gumowego łącznika pomiędzy nimi, metal nie jest elastyczny, "nie pracuje", a guma już tak, przez to konstrukcja się nie kołysze.

 

3. Te wcięcia wyglądają na baaaardzo mechaniczne, jak gdyby to była aluminiowa puszka etc. Wydaje mi się, że to powinny być 2 osobne element, ze różnicowanym bevelem, tak żeby lepiej podkreślić ich autonomiczność. Twoje autko raczej nie kojarzy się z laserową precyzją z jakiegoś SCI-FI, więc tym bardziej trzymałbym się czegoś swobodniejszego. ;)

 

4. Może tylko mam takie wrażenie, ale ten kształt jest jakiś taki... koślawy? Niezdecydowany? Z boku narysowałem ci kilka wersji bardziej dookreślonego poprowadzenia tej krawędzi. To też drobna rzecz, ale jak przeczytasz te uwagę i pomyślisz o tym chwilę to na pewno nic nie stracisz ;]

 

5. Łączenie pomiędzy tymi 2 drzwiami powinno być bardziej masywne i solidniejsze. Możliwe że w oryginale było dokładnie tak jak u Ciebie, ale to nie zmienia faktu że aktualnie wygląda trochę "niestabilnie". Masz ruchome drzwi, które powinni być przyczepione do czegoś mocniejszego, wytrzymałego. Dzięki temu bardziej nabiorą charakter ruchomego elementu. Przez co cały model dużo zyska, KONSTRUKCJA > DRZWI > OKNA. U ciebie ten schemat jest trochę zachwiany i Drzwi są tak samo istotne i definiują bryłę jak i pozostała konstrukcja.

 

6. Te klamki trochę tak od niechcenia? ;D

 

7. Oponka nie przypomina oponki, jest mocna, zbita, solidna, moim zdaniem powinna być bardziej kapciowata, jest z gumy a wygląda na twardszą niż karoseria... :) Ważny jest kontrast między metalemgumąszkłem. Nawet (a zawłaszcza!!!) na modelu.

 

8. Pojechałeś z kołpakami :D Trochę zbyt odpuszczone, a tak naprawdę wystarczyło wywalić 2-3 fale i zastąpić je jakimiś 2 drobnymi detalami - wyloty powietrza, śruby etc. http://www.secondchancegarage.com/public/classic-car-photogallery4/1960-chrysler-300f/1960-chrysler-300f-wheel.jpg

 

9. Tutaj podobnie jak w 4

 

9. Po prawej (sory, przypadkiem napisałem dwa razy 9). Ta blacha powinna być trochę masywniejsza imo.

 

Co do Low-poly to momentami za bardzo przyciąłeś - reflektory, metalowe rurki na górze.

 

Textura bardzo surowa. Poszukaj sobie jakiś fajnych przykładów prac na necie, dużo fotografii tego samochodu o dokładnie takim stadium zniszczenia jaki chcesz i spróbuj zmierzyć się z odwzorowaniem tego baaardzo podobnie jak na fotografiach :)

 

Póki co to takie podejście bez pomysłu. Niewiele się nauczysz robiąc rzeczy "z głowy". Najpierw studium materiału, później "własne wariacje".

 

Za to bardzo podoba mi się kolor deseczki na górze. To że w środku ma intensywny kolor, a na brzegach wygaszony. Gdyby to jeszcze było ładniej malowane to w ogóle wypas :)

 

Tyle ode mnie :) Jest dość ok, ja po prostu zawsze muszę pomarudzić!

 

Powodzenia z następnymi modelami!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności