Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

Ostatnio zacząłem znowu modelować wpadłem na pomysł wymodelowania miecz. Pojawił się problem kiedy robię normal mape mam artefakty centralnie na samym końcu ostrza, reszta jest prawidłowo zbakowana.

http://imgur.com/AXwGVkq

https://www.dropbox.com/s/jzp159lnyl2wkkg/Zrzut%20ekranu%202015-06-13%2021.37.33.png?dl=0

https://www.dropbox.com/s/v3a49j1eoyjug7t/lpuvwrapdetachbakingfin.max?dl=0wysyłam cały projekt 3ds max 2013

może mi ktoś powiedzieć czemu tak się dzieje?

Proszę o pomoc

Grzegorz

Edytowane przez bot151
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności