bot151 Napisano 13 Czerwiec 2015 Napisano 13 Czerwiec 2015 (edytowane) Cześć, Ostatnio zacząłem znowu modelować wpadłem na pomysł wymodelowania miecz. Pojawił się problem kiedy robię normal mape mam artefakty centralnie na samym końcu ostrza, reszta jest prawidłowo zbakowana. http://imgur.com/AXwGVkq https://www.dropbox.com/s/jzp159lnyl2wkkg/Zrzut%20ekranu%202015-06-13%2021.37.33.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/v3a49j1eoyjug7t/lpuvwrapdetachbakingfin.max?dl=0wysyłam cały projekt 3ds max 2013 może mi ktoś powiedzieć czemu tak się dzieje? Proszę o pomoc Grzegorz Edytowane 13 Czerwiec 2015 przez bot151
Kubajaniak Napisano 14 Czerwiec 2015 Napisano 14 Czerwiec 2015 Twój model LP za bardzo różni się od modelu HP. Pozwoliłem sobie go trochę przerobić tak żeby to działało. http://kubajaniak.republika.pl/3D/ostrze.rar Przy okazji poczytaj o smooth grupach
bot151 Napisano 16 Czerwiec 2015 Autor Napisano 16 Czerwiec 2015 Dziękuję bardzo za pomoc. Będę musiał jeszcze sporo się nauczyć.
Rekomendowane odpowiedzi