DragonLightning Napisano 24 Czerwiec 2015 Napisano 24 Czerwiec 2015 Witam wszyskich. Niedawno przerzuciłem się na lepszy komputer(Poprzedni był po prostu zbyt 'słaby'). Od razu poczułem różnice w wydajności, na 60 fps'ach edytowałem sobie scenę z dość dużą ilością obektów. Render testowy także wygenerował się dość szybko. Świat jednak nie może być tak piękny. Przy "posianiu" trawy, wszystko wyglądało dobrze do momentu próby renderu. Po kliknięciu 3dsmax przygotował obiekty i zamknął się ukazując mi komunikat o wysłaniu błędu. Zrobiłem parę testów (sądziłem, ze to out of memory). po serii uruchamiania i crash'ach doszedłem do wniosku, - render liniowy obiektów z forest działa (efekt niezadawalający) - render za pomocą mental ray crashuje się za każdym razem. Nawet jeśli na plane połoze liść. (w trakcie testów przewinął się błąd o niezgodności shaderów, ale po reinstalacjach zniknął.) Pomocy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się