Jump to content
Sign in to follow this  
DragonLightning

Itoo Forest / 3ds max crash / mentalray

Recommended Posts

Witam wszyskich.

Niedawno przerzuciłem się na lepszy komputer(Poprzedni był po prostu zbyt 'słaby').

Od razu poczułem różnice w wydajności, na 60 fps'ach edytowałem sobie scenę z dość dużą ilością obektów.

Render testowy także wygenerował się dość szybko.

Świat jednak nie może być tak piękny. Przy "posianiu" trawy, wszystko wyglądało dobrze do momentu próby renderu. Po kliknięciu 3dsmax przygotował obiekty i zamknął się ukazując mi komunikat o wysłaniu błędu.

Zrobiłem parę testów (sądziłem, ze to out of memory).

po serii uruchamiania i crash'ach doszedłem do wniosku,

- render liniowy obiektów z forest działa (efekt niezadawalający)

- render za pomocą mental ray crashuje się za każdym razem. Nawet jeśli na plane połoze liść. (w trakcie testów przewinął się błąd o niezgodności shaderów, ale po reinstalacjach zniknął.)

 

Pomocy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy