kamilozo Napisano 25 Czerwiec 2015 Share Napisano 25 Czerwiec 2015 (edytowane) Cześć. Łapcie moją pracę, którą wykonałem całkiem niedawno. Model wyrzeźbiłem i pomalowałem w Zbrushu, w nim też przygotowałem UV. Z xNormala wyplułem potrzebne mapy w tym diffuse, normal, occlusion. W Photoshopie przygotowałem specular map, gloss map, translucency map. Całość wyrenderowana real time w Marmoset Toolbag 2 i na koniec skomponowana w Photoshopie. Proszę zostawcie mi jakiś feedback w komentarzach poniżej. Grunt to opierać swój rozwój na konstruktywnej krytyce, tak więc wszelkie opinie mile widziane. Edytowane 26 Czerwiec 2015 przez kamilozo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pbcg Napisano 3 Lipiec 2015 Share Napisano 3 Lipiec 2015 Całkiem ciekawa buźka, do tego ta mina jakby skosztował ziemskiej trunku % ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi