Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć.

 

Łapcie moją pracę, którą wykonałem całkiem niedawno.

Model wyrzeźbiłem i pomalowałem w Zbrushu, w nim też przygotowałem UV.

 

Z xNormala wyplułem potrzebne mapy w tym diffuse, normal, occlusion.

 

W Photoshopie przygotowałem specular map, gloss map, translucency map.

 

Całość wyrenderowana real time w Marmoset Toolbag 2 i na koniec skomponowana w Photoshopie.

 

Proszę zostawcie mi jakiś feedback w komentarzach poniżej. Grunt to opierać swój rozwój na konstruktywnej krytyce, tak więc wszelkie opinie mile widziane.

Edytowane przez kamilozo
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności