kamilozo Napisano 25 Czerwiec 2015 Napisano 25 Czerwiec 2015 (edytowane) Cześć. Łapcie moją pracę, którą wykonałem całkiem niedawno. Model wyrzeźbiłem i pomalowałem w Zbrushu, w nim też przygotowałem UV. Z xNormala wyplułem potrzebne mapy w tym diffuse, normal, occlusion. W Photoshopie przygotowałem specular map, gloss map, translucency map. Całość wyrenderowana real time w Marmoset Toolbag 2 i na koniec skomponowana w Photoshopie. Proszę zostawcie mi jakiś feedback w komentarzach poniżej. Grunt to opierać swój rozwój na konstruktywnej krytyce, tak więc wszelkie opinie mile widziane. Edytowane 26 Czerwiec 2015 przez kamilozo
pbcg Napisano 3 Lipiec 2015 Napisano 3 Lipiec 2015 Całkiem ciekawa buźka, do tego ta mina jakby skosztował ziemskiej trunku % ;)
Rekomendowane odpowiedzi