Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Łapcie moją pracę, którą wykonałem całkiem niedawno.

Model wyrzeźbiłem i pomalowałem w Zbrushu, w nim też przygotowałem UV.

 

Z xNormala wyplułem potrzebne mapy w tym diffuse, normal, occlusion.

 

W Photoshopie przygotowałem specular map, gloss map, translucency map.

 

Całość wyrenderowana real time w Marmoset Toolbag 2 i na koniec skomponowana w Photoshopie.

 

Proszę zostawcie mi jakiś feedback w komentarzach poniżej. Grunt to opierać swój rozwój na konstruktywnej krytyce, tak więc wszelkie opinie mile widziane.

Edytowane przez kamilozo

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Całkiem ciekawa buźka, do tego ta mina jakby skosztował ziemskiej trunku % ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności