Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, mam cholernie irytujący problem ze współpracą MODO z 3ds Maxem, mianowicie cokolwiek w jakimkolwiek formacie próbuję wyeksportować z 3dsa do MODO, mesh ulega traingulacji, pomimo, że zaznaczone jest, aby wyeksportować geometrię w quadach. Nieważne jaki format, obj, fbx czy collada efekt jest ten sam. To że tak powiem jest normalna bolączka MODO czy może to coś u mnie jest nie tak?

 

EDIT: Format .obj jednak wchodz normalnie, problem jest z fbx czy colladą,

Edytowane przez MichalJaroszewicz
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

zdecydowanie nie brzmi to jak bolaczka Modo - to raczej cos z eksportem z Maxa.

Dosc czesto wczytuje pliki z roznych innych aplikacji do Modo i nigdy mi sie nie trafilo zeby "sam" dokonal zamiany na trojkaty. Tak gwoli pewnosci - co Modo wyswietla ci w zakladce Lists -> Statistics -> Polygons -> By Vertex ?

Moze po prostu sugerujesz sie miernikiem GL w prawym dolnym rogu? Pokazuje on ilosc wyswietlanych trojkatow ( a do wyswietlenia soft, nie tylko Modo, korzysta z trojkatow a nie z "wewnetrznej" geometrii, siatki kontrolnej).

 

edit: ok, czyli to jednak nie kwestia GL View :D . Wolalem sie upewnic.

Edytowane przez Przemas
Napisano

nie korzystam z Max-a , wiec bazuje na tym co uslyszalem - probowales odznaczyc ""preserve edge orientation" przy eksporcie? Konwertowales do "editable poly"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności