MichalJaroszewicz Napisano 1 Lipiec 2015 Napisano 1 Lipiec 2015 (edytowane) Witam, mam cholernie irytujący problem ze współpracą MODO z 3ds Maxem, mianowicie cokolwiek w jakimkolwiek formacie próbuję wyeksportować z 3dsa do MODO, mesh ulega traingulacji, pomimo, że zaznaczone jest, aby wyeksportować geometrię w quadach. Nieważne jaki format, obj, fbx czy collada efekt jest ten sam. To że tak powiem jest normalna bolączka MODO czy może to coś u mnie jest nie tak? EDIT: Format .obj jednak wchodz normalnie, problem jest z fbx czy colladą, Edytowane 1 Lipiec 2015 przez MichalJaroszewicz
Przemas Napisano 3 Lipiec 2015 Napisano 3 Lipiec 2015 (edytowane) zdecydowanie nie brzmi to jak bolaczka Modo - to raczej cos z eksportem z Maxa. Dosc czesto wczytuje pliki z roznych innych aplikacji do Modo i nigdy mi sie nie trafilo zeby "sam" dokonal zamiany na trojkaty. Tak gwoli pewnosci - co Modo wyswietla ci w zakladce Lists -> Statistics -> Polygons -> By Vertex ? Moze po prostu sugerujesz sie miernikiem GL w prawym dolnym rogu? Pokazuje on ilosc wyswietlanych trojkatow ( a do wyswietlenia soft, nie tylko Modo, korzysta z trojkatow a nie z "wewnetrznej" geometrii, siatki kontrolnej). edit: ok, czyli to jednak nie kwestia GL View :D . Wolalem sie upewnic. Edytowane 3 Lipiec 2015 przez Przemas
Przemas Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 nie korzystam z Max-a , wiec bazuje na tym co uslyszalem - probowales odznaczyc ""preserve edge orientation" przy eksporcie? Konwertowales do "editable poly"?
MichalJaroszewicz Napisano 8 Lipiec 2015 Autor Napisano 8 Lipiec 2015 Dzięki wielkie za pomoc, pomogło odznaczenie opcji "preserve edge orientation" :) Wcześniej jak tylko konwertowałem do editable poly to nic nie dawało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się