Napisano 1 Lipiec 20159 l Witam, mam cholernie irytujący problem ze współpracą MODO z 3ds Maxem, mianowicie cokolwiek w jakimkolwiek formacie próbuję wyeksportować z 3dsa do MODO, mesh ulega traingulacji, pomimo, że zaznaczone jest, aby wyeksportować geometrię w quadach. Nieważne jaki format, obj, fbx czy collada efekt jest ten sam. To że tak powiem jest normalna bolączka MODO czy może to coś u mnie jest nie tak? EDIT: Format .obj jednak wchodz normalnie, problem jest z fbx czy colladą, Edytowane 1 Lipiec 20159 l przez MichalJaroszewicz
Napisano 3 Lipiec 20159 l zdecydowanie nie brzmi to jak bolaczka Modo - to raczej cos z eksportem z Maxa. Dosc czesto wczytuje pliki z roznych innych aplikacji do Modo i nigdy mi sie nie trafilo zeby "sam" dokonal zamiany na trojkaty. Tak gwoli pewnosci - co Modo wyswietla ci w zakladce Lists -> Statistics -> Polygons -> By Vertex ? Moze po prostu sugerujesz sie miernikiem GL w prawym dolnym rogu? Pokazuje on ilosc wyswietlanych trojkatow ( a do wyswietlenia soft, nie tylko Modo, korzysta z trojkatow a nie z "wewnetrznej" geometrii, siatki kontrolnej). edit: ok, czyli to jednak nie kwestia GL View :D . Wolalem sie upewnic. Edytowane 3 Lipiec 20159 l przez Przemas
Napisano 6 Lipiec 20159 l nie korzystam z Max-a , wiec bazuje na tym co uslyszalem - probowales odznaczyc ""preserve edge orientation" przy eksporcie? Konwertowales do "editable poly"?
Napisano 8 Lipiec 20159 l Autor Dzięki wielkie za pomoc, pomogło odznaczenie opcji "preserve edge orientation" :) Wcześniej jak tylko konwertowałem do editable poly to nic nie dawało.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto