Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam cholernie irytujący problem ze współpracą MODO z 3ds Maxem, mianowicie cokolwiek w jakimkolwiek formacie próbuję wyeksportować z 3dsa do MODO, mesh ulega traingulacji, pomimo, że zaznaczone jest, aby wyeksportować geometrię w quadach. Nieważne jaki format, obj, fbx czy collada efekt jest ten sam. To że tak powiem jest normalna bolączka MODO czy może to coś u mnie jest nie tak?

 

EDIT: Format .obj jednak wchodz normalnie, problem jest z fbx czy colladą,

Edytowane przez MichalJaroszewicz

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zdecydowanie nie brzmi to jak bolaczka Modo - to raczej cos z eksportem z Maxa.

Dosc czesto wczytuje pliki z roznych innych aplikacji do Modo i nigdy mi sie nie trafilo zeby "sam" dokonal zamiany na trojkaty. Tak gwoli pewnosci - co Modo wyswietla ci w zakladce Lists -> Statistics -> Polygons -> By Vertex ?

Moze po prostu sugerujesz sie miernikiem GL w prawym dolnym rogu? Pokazuje on ilosc wyswietlanych trojkatow ( a do wyswietlenia soft, nie tylko Modo, korzysta z trojkatow a nie z "wewnetrznej" geometrii, siatki kontrolnej).

 

edit: ok, czyli to jednak nie kwestia GL View :D . Wolalem sie upewnic.

Edytowane przez Przemas

Napisano

nie korzystam z Max-a , wiec bazuje na tym co uslyszalem - probowales odznaczyc ""preserve edge orientation" przy eksporcie? Konwertowales do "editable poly"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności