ptah Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Hey! Rozgryzł ktoś może jak wypluć normalki z zbrusha / jak ustawić owe normalki w modziaku żeby nie było niespodzianek przy seamsach ? (Jedna strona jaśniejsza druga ciemniejsza). Kombinowałem z tangentami itp. ale niestety efekt mizerny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumarus Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Hej ptah. Z tego co pamiętam to jak chcesz najprościej wypuściuć poprawne normal maps z zbrusha do modo, to lepiej przenieść vector displacement z zbrusha do modo i w nim wyrenderować normal maps. Jak się to zrobi bezposrednio w zbrushu to się to często sypie. Jak przerzucić vdisp do modo: http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=8&t=67879 Mam nadzieje, że to pomoże. Tomek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now