ptah Napisano 9 Lipiec 2015 Napisano 9 Lipiec 2015 Hey! Rozgryzł ktoś może jak wypluć normalki z zbrusha / jak ustawić owe normalki w modziaku żeby nie było niespodzianek przy seamsach ? (Jedna strona jaśniejsza druga ciemniejsza). Kombinowałem z tangentami itp. ale niestety efekt mizerny.
Dumarus Napisano 12 Styczeń 2016 Napisano 12 Styczeń 2016 Hej ptah. Z tego co pamiętam to jak chcesz najprościej wypuściuć poprawne normal maps z zbrusha do modo, to lepiej przenieść vector displacement z zbrusha do modo i w nim wyrenderować normal maps. Jak się to zrobi bezposrednio w zbrushu to się to często sypie. Jak przerzucić vdisp do modo: http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=8&t=67879 Mam nadzieje, że to pomoże. Tomek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się