skalpel3d Napisano 24 Lipiec 2015 Napisano 24 Lipiec 2015 (edytowane) Dwa dni pracuje na nowym maxie z vray 3.2 i już dostaje lekkiej piany na to że niema możliwości wstawiania vrayphysicalcamera, tylko jest mus pracy na physical camera maxowa która jak na razie dla mnie jest totalnie pokrętna i tylko spowalnia pracę. Nie mam jakoś ochoty wstawiać w starszej wersji kamery bo ja wtedy łaskawie max widzi jako normalna kamerę vraya. Może ktoś z was już ma jakiś patent na to lub scrypt. Patent zabawy z ekspozycja może doprowadzić do białej gorączki to miało podobno usprawnić pracę Edytowane 24 Lipiec 2015 przez skalpel3d
skalpel3d Napisano 24 Lipiec 2015 Autor Napisano 24 Lipiec 2015 Problem rozwiązany jak ktoś chce mieć vrayphysical camera wystarczy wpisać komendę vrayCreateVRayPhysicalCamera() w max script i dorobić sobie samemu przycisk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się