Napisano 25 Lipiec 20159 l Hej, robię właśnie miecz typu rapier i nie mam zielonego pojęcia jak zrobić tą część okalającą rękojeść miecza która widoczna jest na zdjęciu,byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 20159 l Jeżeli robisz w 3ds maxie, proponowałbym opcje Spline. Zrobić ich kilka, ręcznie poprzestawiać, potem połączyć ze sobą. Musiałbyś się tym trochę pobawić.
Napisano 25 Lipiec 20159 l Spline, albo poly/shell/TS/show end result i jedziesz, nic skomplikowanego tu nie ma.
Napisano 27 Lipiec 20159 l Tak jak piszą chłopaki, najprościej ze spline. Masz w Spline taką opcję, że będzie on widoczny w viewport jako geometria. Zatem wyginasz kilka Spline osobno, ustawiasz je we właściwych pozycjach. Następnie ustalasz grubość geometrii, skale dla każdego ze spline oraz zagęszczenie, czyli ilość podziałów. Nie rób zbyt gęsto bo będzie Ci ciężko wprowadzać detal, korekty.