Skocz do zawartości

Jak wyłączyć wstawianie obiektów w punkcie 0, 0, 0?


Tania Campos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

pracując w 3ds Max 2014 włączyłam coś, co powoduje, że wszystkie nowe obiekty które tworzę lub importuję automatycznie się tworzą w punkcie 0,0,0.

Jak mogę to wyłączyć? Chciałabym aby tworzyły się tam gdzie jest moje View.

 

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

http://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Newly-created-objects-locked-to-origin.html

 

Jezeli nie o to chodzi to nie wiem o czym w takim razie piszesz. Przy importowaniu pivot czesto wskakuje w zero poniewaz przy imporcie niektore formaty ...wiekszosc formatow nie ma zapisanej informacji o pivocie. Zawsze mozesz sobie pivot wycentrowac na kazdym obiekcie. Obok zakladki modyfikatorow masz zakladke w ktorej mozesz wycentrowac pivot na meshu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, dokładnie o to chodziło, wystarczyło zmienić w zakładce Motion - Assign Controller na Position XYZ jako default. I już wiem co włączyłam w innym pliku, gdy robiłam Camera Motion wybrałam Path Constraint jako Default.

Problem rozwiązany, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności