cassanunda Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 Po dodani Displacement na szesicanie rozbija kazda scianke osobno.. a chcialbym zeby byl deformowane jako jeden obiekt... czy to sie da obejsc...???
VGT Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 Skonwertuj box'a do editable poly i nadaj ten sam numer 'smoothing groups' wszystkim polygonom. Co prawda wtedy trochę się zaokrągli, ale możesz na początku zwiększyć ilośc segmentów box'a aby zmniejszyć ten efekt
cassanunda Napisano 7 Październik 2004 Autor Napisano 7 Październik 2004 Dzieki za podpowiedz.. jakies rozwiazanie to jest... ale niestety, nie jestem z niego zadowolony...:(( sprawdzalem z roznymi rodzajami mapowania, dalej ten sam rezultat..:(
VGT Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 To już się pogubiłem, piszesz, że 'jakies rozwiazanie to jest' czyli wyszło, ale niżej: 'dalej ten sam rezultat'... czyli nie wyszło? Po zastosowaniu się do mojej rady, uzyskasz taki efekt jak po prawej w załączniku. Jeśli nie o to chodzi, sprecyzuj bardziej, co chcesz uzyskać.
cassanunda Napisano 8 Październik 2004 Autor Napisano 8 Październik 2004 Dzieki chlopaki za odpowiedzi ale chodzi mi o to co widac na zalczonym obrazu .. to jest trender z V_Ray'a ... o cos takiego mi chodzi... ze krawedzie sa w miare ostre a deformacja nie rozbija obiektu... czy cos takiego jest wogole mozliwe?? (hmm..)
cassanunda Napisano 8 Październik 2004 Autor Napisano 8 Październik 2004 I jeszcze jeden.. wlasnie o cos takiego mi chodzi.. z uzyciem MR...
greg_jg Napisano 11 Październik 2004 Napisano 11 Październik 2004 Renderujesz odpowiednią mapkę proceduralną w Max`ie, wrzucasz ją do PS i dajesz mały czarny pasek (1px) na każdej krawędzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się