cassanunda Napisano 7 Październik 2004 Share Napisano 7 Październik 2004 Po dodani Displacement na szesicanie rozbija kazda scianke osobno.. a chcialbym zeby byl deformowane jako jeden obiekt... czy to sie da obejsc...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 7 Październik 2004 Share Napisano 7 Październik 2004 Skonwertuj box'a do editable poly i nadaj ten sam numer 'smoothing groups' wszystkim polygonom. Co prawda wtedy trochę się zaokrągli, ale możesz na początku zwiększyć ilośc segmentów box'a aby zmniejszyć ten efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cassanunda Napisano 7 Październik 2004 Autor Share Napisano 7 Październik 2004 Dzieki za podpowiedz.. jakies rozwiazanie to jest... ale niestety, nie jestem z niego zadowolony...:(( sprawdzalem z roznymi rodzajami mapowania, dalej ten sam rezultat..:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 7 Październik 2004 Share Napisano 7 Październik 2004 To już się pogubiłem, piszesz, że 'jakies rozwiazanie to jest' czyli wyszło, ale niżej: 'dalej ten sam rezultat'... czyli nie wyszło? Po zastosowaniu się do mojej rady, uzyskasz taki efekt jak po prawej w załączniku. Jeśli nie o to chodzi, sprecyzuj bardziej, co chcesz uzyskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 7 Październik 2004 Share Napisano 7 Październik 2004 to powinno trochę wyjaśnić: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cassanunda Napisano 8 Październik 2004 Autor Share Napisano 8 Październik 2004 Dzieki chlopaki za odpowiedzi ale chodzi mi o to co widac na zalczonym obrazu .. to jest trender z V_Ray'a ... o cos takiego mi chodzi... ze krawedzie sa w miare ostre a deformacja nie rozbija obiektu... czy cos takiego jest wogole mozliwe?? (hmm..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cassanunda Napisano 8 Październik 2004 Autor Share Napisano 8 Październik 2004 I jeszcze jeden.. wlasnie o cos takiego mi chodzi.. z uzyciem MR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 Renderujesz odpowiednią mapkę proceduralną w Max`ie, wrzucasz ją do PS i dajesz mały czarny pasek (1px) na każdej krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się