Napisano 7 Październik 200420 l Po dodani Displacement na szesicanie rozbija kazda scianke osobno.. a chcialbym zeby byl deformowane jako jeden obiekt... czy to sie da obejsc...???
Napisano 7 Październik 200420 l Skonwertuj box'a do editable poly i nadaj ten sam numer 'smoothing groups' wszystkim polygonom. Co prawda wtedy trochę się zaokrągli, ale możesz na początku zwiększyć ilośc segmentów box'a aby zmniejszyć ten efekt
Napisano 7 Październik 200420 l Autor Dzieki za podpowiedz.. jakies rozwiazanie to jest... ale niestety, nie jestem z niego zadowolony...:(( sprawdzalem z roznymi rodzajami mapowania, dalej ten sam rezultat..:(
Napisano 7 Październik 200420 l To już się pogubiłem, piszesz, że 'jakies rozwiazanie to jest' czyli wyszło, ale niżej: 'dalej ten sam rezultat'... czyli nie wyszło? Po zastosowaniu się do mojej rady, uzyskasz taki efekt jak po prawej w załączniku. Jeśli nie o to chodzi, sprecyzuj bardziej, co chcesz uzyskać.
Napisano 8 Październik 200420 l Autor Dzieki chlopaki za odpowiedzi ale chodzi mi o to co widac na zalczonym obrazu .. to jest trender z V_Ray'a ... o cos takiego mi chodzi... ze krawedzie sa w miare ostre a deformacja nie rozbija obiektu... czy cos takiego jest wogole mozliwe?? (hmm..)
Napisano 8 Październik 200420 l Autor I jeszcze jeden.. wlasnie o cos takiego mi chodzi.. z uzyciem MR...
Napisano 11 Październik 200420 l Renderujesz odpowiednią mapkę proceduralną w Max`ie, wrzucasz ją do PS i dajesz mały czarny pasek (1px) na każdej krawędzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto