Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej w postprodukcji.

Możesz animować UV offset (w materiale albo w UV-xform modifier) żeby "przesunąć" jakąś mapkę sterującą przezroczystość materiału, ale łatwiej i prościej będzie w post.

Napisano

Myślałem, żeby zrobić dwa modele jeden cały czas widoczny a drugi "zniknąć" do "symulacji" podpalania się obiektu z użyciem fumefx (ale chyba nie wyjdzie). Jak ktoś ma jakieś pomysły jak to zrobić inaczej to chętnie wysłucham :D

 

Sorki, że z początku tak trochę to nie konkretnie opisałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności