Skocz do zawartości

Jak tworzyć teksture i programy inne niż body paint


Robert B.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja polecam moj sposob na przyjemne texturowanie ....

 

modelling w 3d max ... UVW maping wg. wlasnych upodoban ale zazwyczaj tak jak bys rozplaszczyl siatke ... bo rozlaczanie typu flaten mapping rozerwie edge`y i w "malowaniu na obiekcie" beda problemy w stylu przenoszenia lub ucinania sie kursora ...

 

pozniej wystarczy wyexportowac obiekt w *.3ds i importowac go w Deep paint 3d a tam cieszyc sie wygodnym malowaniem po obiekcie ...

 

najwazniejsze to dobrze zmapowac obiekt przed exportem z maxa ...

 

moze napisze tutorial ... sam nie wiem bo to ciekawa metoda ... i dajaca b.wiele radosci z texturowania ...

 

ale od jutra przezucam sie na Body painta ;) poza tym procedura do exportu takich programow jest taka sama ... czyli najwazniejszy jest UVW ;) reszta jest drugorzędna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ... mam pomysl ... wyslij mi na maila ( [email protected] ) obiekt ktory chcial bys zmapowac (najlepiej zeby nie byl zbyt skomplikowany ;) )

 

sprubuje opisac jak poprawnie zmapowac obiekt do dalszej obrobki w takich programach jak body paint lub deep paint 3d ...

 

tylko spakuj plik w rar ;) i najlepiej zeby byl to obiekt w *.max bez textur i zadnych pluginow ;) poprostu editable poly obiekt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności