Robert B. Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 witam mam pytanie jak zciągnąć te konturki z maxa i jak do tego zrobić tekstury aha i czy jest jakiś inny program niż body paint 3d może darmowy a może tańszy dużo tańszy z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 ja polecam moj sposob na przyjemne texturowanie .... modelling w 3d max ... UVW maping wg. wlasnych upodoban ale zazwyczaj tak jak bys rozplaszczyl siatke ... bo rozlaczanie typu flaten mapping rozerwie edge`y i w "malowaniu na obiekcie" beda problemy w stylu przenoszenia lub ucinania sie kursora ... pozniej wystarczy wyexportowac obiekt w *.3ds i importowac go w Deep paint 3d a tam cieszyc sie wygodnym malowaniem po obiekcie ... najwazniejsze to dobrze zmapowac obiekt przed exportem z maxa ... moze napisze tutorial ... sam nie wiem bo to ciekawa metoda ... i dajaca b.wiele radosci z texturowania ... ale od jutra przezucam sie na Body painta ;) poza tym procedura do exportu takich programow jest taka sama ... czyli najwazniejszy jest UVW ;) reszta jest drugorzędna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 11 Październik 2004 Autor Share Napisano 11 Październik 2004 napisz tego tutka proszę bo zabardzo nieczaję hmmm szkoła muzg wypiera wypira pierze hmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 dolanczam sie do prosby Roberta B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 hmm ... mam pomysl ... wyslij mi na maila ( [email protected] ) obiekt ktory chcial bys zmapowac (najlepiej zeby nie byl zbyt skomplikowany ;) ) sprubuje opisac jak poprawnie zmapowac obiekt do dalszej obrobki w takich programach jak body paint lub deep paint 3d ... tylko spakuj plik w rar ;) i najlepiej zeby byl to obiekt w *.max bez textur i zadnych pluginow ;) poprostu editable poly obiekt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 11 Październik 2004 Autor Share Napisano 11 Październik 2004 Deep paint 3d czy jest on darmowy. Jeśli nie to czy jest jakiś darmowy.proszę podaj mi link do tego programu!! aha i przyłanczam sie do słów Ka21k :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 nie ma darmowego softu do texturowania na obiektach 3d ... przynajmniej ja nic o tym nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 11 Październik 2004 Autor Share Napisano 11 Październik 2004 a link do tego jakiś jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Październik 2004 Share Napisano 11 Październik 2004 http://www.google.pl ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert B. Napisano 11 Październik 2004 Autor Share Napisano 11 Październik 2004 niebardzo mogę znaleść a niechce sie zapisywać do kułka wspulnoty tej firmy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się