Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć :)

Od pewnego czasu modeluje sobie custom'owego Chevroleta Camaro z 1973, link do referencji:

http://www.speedhunters.com/2014/09/raging-heavyweight-pro-touring-camaro/

Docelowo chcę go zrobić low-poly, jako model do gry, razem z wnętrzem, żeby można było nim jeździć z

kamerą zza kierownicy. Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii i porad, bo przyznam się szczerze, że siatka

nie jest za piękna, momentami wręcz straszna. Trochę się przy nim pogubiłem bo mam blueprint'a z wersji 'stock'owej, a ta wersja jest lekko poszerzana. Szczególnie widać to na refleksach. Dodam, że jest to mój drugi samochód w życiu, pierwszy możecie zobaczyć tutaj:

http://max3d.pl/forum/threads/99204-Model3D-Samoch%C3%B3d-Post-Apo

 

W ogóle mam pytanie czy refleksy na karoserii auta high-poly są aż tak ważne w game art'cie jak przy fotorealistycznych renderach? Jeśli w silniku siatka low-poly będzie równo rozłożona to refleksy będą poprawne? Bo pewnie wszystkie nierówności wyjdą na normal map'ach.

 

Render'y z Blender Cycles:

HN3CzE3.png

MgB7zXO.png

F1Ofl7I.png

7lIvOsf.png

Siatka:

9uQUQrk.png

84MoGsQ.png

xSNMP0y.png

V6W2DPb.png

Edytowane przez TomaszBaraniecki
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, model wygląda całkiem dobrze jednak jest kilka rzeczy, które mógłbyś poprawić. Przyjrzyj sie tylnej części auta, jest tam parę loopów, które wydają się zbędne lub brak ich kontynuacji. Naroża szyb mógłbyś poprawić, żeby nie było w nich pojedynczej krawędzi tylko podwójna, jakby zbewelowana, wtedy będziesz miał łagodniejsze przejście. Tak samo ten loop, który nad nadkolem przechodzi z podwójnego w pojedynczy też niepotrzebnie generuje zamieszanie.

Napisano

Siatka trochę wygląda jakby nie miała być dobra i poprawna, a tylko w miarę się prezentować po TS. Moim zdaniem dużo poprawek w siatce musi być. Likwidacja trójkątów na niepłaskich powierzchniach, nawet jakiś 5 bok się znalazł. Kilka loopów się łączy i zaraz rozdziela.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności