Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, spotkał się ktoś z błedęm (załącznik) przy exportowaniu do FBX ?

Dodam, że chce użyć bake animation.

 

The plug-in has found the following skin definition problems :      Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / joint32 / Ass. Use the DAG node current transform.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / joint32. Use the DAG node current transform.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low. Use the DAG node current transform.
    Unable to find the bind pose for :  / group1. Use the DAG node current transform.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.

    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle / L_Arm_Low. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.
    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle / L_Arm_Low / L_Hand. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.

    Unable to find the bind pose for :  / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Right / R_Chest_Arm / R_Arm_Upper. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported.

 

Pominąłem coś przy rigowaniu czy jak bo nie rozumiem tego błędu.

Po zaimportowaniu Unity twierdzi że dany model nie ma animacji.

 

Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności