Jump to content

GimpG1

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About GimpG1

  • Rank
    Member
  1. Witam, spotkał się ktoś z błedęm (załącznik) przy exportowaniu do FBX ? Dodam, że chce użyć bake animation. The plug-in has found the following skin definition problems : Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / joint32 / Ass. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / joint32. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle / L_Arm_Low. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle / L_Arm_Low / L_Hand. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Right / R_Chest_Arm / R_Arm_Upper. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Pominąłem coś przy rigowaniu czy jak bo nie rozumiem tego błędu. Po zaimportowaniu Unity twierdzi że dany model nie ma animacji. Z góry dzięki
  2. Witam jak wyżej po zmianie frame dzieje się tak jak na fotkach nie bardzo wiem co jest tego przyczyną.
  3. chodzi mi konkretnie o widoczny pasek w cylindrze,widać tu jak nachodzi na siebie textura co mnie strasznie irytuje
  4. Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy