Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
GimpG1

UV mapping cylinder problem

Question

Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Nie za bardzo rozumiem na czym według ciebie polega ten błąd.

Mógłbyś go jakoś dokładniej opisać, bo ja na tym obrazku go nie widzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

chodzi mi konkretnie o widoczny pasek w cylindrze,widać tu jak nachodzi na siebie textura co mnie strasznie irytuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Musisz po prostu zrobić żeby textura na krańcach siatki UV (tam gdzie ją tniesz) była taka sama i po kłopocie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

1. Wrzuc teksture i mape UV do photoshopa.

2. Skopiuj wartwe z tekstura na nowa warstwe.

3. Zaznacz polowe tekstury maska.

4. Wytnij zaznacziny fragment na nowa warstwe.

5. Prawy kawalek przelzo na lewa strone. Lewy na prawa tak by krawedzie mapy ktore do tej pory nie graniczyly ze soba... zaczely graniczyc.

6. Zamaluj widoczne ciecie i zapisz teksture.

7. Wrzuc z powrotem do maxa i juz nie powinienes miec takiego problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy