DuzeZ Napisano 16 Październik 2015 Napisano 16 Październik 2015 Witam serdecznie. Chciałbym pokazać mój najnowszy model broni oraz prosić o porady oraz wskazówki, którymi będę mógł się kierować w przyszłości przy tworzeniu tego typu modeli. Aktualny model wraz z texturkami uważam raczej za zakończony, ze względu na to, że dość długo nad nim pracowałem i pojawiło się zmęczenie materiału :) Niemniej proszę o konstruktywną krytykę, gdyż ewentualne rady przydadzą się na przyszłość. Shoty wyciągnięte z Marmoseta, texturki tworzone w substance painter. Miłego oglądania! Przy okazji zapraszam również do obejrzenia materiałów stworzonych w substance designer na moim profilu artstation. Jeżeli reklama artstation jest tutaj niemile widziana proszę o poprawienie mnie :)
ledyr Napisano 17 Grudzień 2015 Napisano 17 Grudzień 2015 model calkiem fajny, tekstura tez nie jest zla ale moglaby wyciagnac z tego modelu wiecej. Jest zbyt sterylna (jak dla mnie) (jedyne slady uzytkowania jakie widze sa na tej przedniej zaslepce na lunete na pierwszym renderze - wincyj!) metale wygladaja troche jak plastiki a plastiki jak te polakierowane plastiki z tanich zabawek :D mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi. Moze to wina oswietlenia / ustawien w marmo - dales wszedzie pelno fresnela zobacz, ten plastik wyglada inaczej tutaj: http://s1.1zoom.net/big0/124/Sniper_rifle_Arctic_437310.jpg http://static.laodong.com.vn/uploaded/phamthuhien/2015_05_02/awm%20(10)_jhce.jpg Jest ogolnie spoko ale jest potencjal na wiecej
DuzeZ Napisano 17 Grudzień 2015 Autor Napisano 17 Grudzień 2015 Dzięki ledyr! Tak masz całkowitą rację, właśnie w temacie textur jest tutaj dużo do zrobienia. Pisałem, że nie będę już nad tym modelem pracował ale podjąłem decyzje, że szkoda będzie na tym etapie porzucić projekt i mam zamiar go jednak dokończyć. Z tymi elementami metalowymi miałem najwięcej problemu i faktycznie wyglądają bardziej jak plastik niż metal. Aktualnie zbieram refki oraz poduczam się w tematach bardziej zaawansowanego texutorwania i mam nadzieję niedługo zaprezentować dużo lepszy efekt końcowy ;)
DuzeZ Napisano 23 Styczeń 2016 Autor Napisano 23 Styczeń 2016 Końcowy efekt , troszkę zabawy z texturkami 4k w substance painter.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się