Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie. Chciałbym pokazać mój najnowszy model broni oraz prosić o porady oraz wskazówki, którymi będę mógł się kierować w przyszłości przy tworzeniu tego typu modeli. Aktualny model wraz z texturkami uważam raczej za zakończony, ze względu na to, że dość długo nad nim pracowałem i pojawiło się zmęczenie materiału :) Niemniej proszę o konstruktywną krytykę, gdyż ewentualne rady przydadzą się na przyszłość. Shoty wyciągnięte z Marmoseta, texturki tworzone w substance painter. Miłego oglądania!

 

sebastian-fijal-awmrifle-1.jpg?1444862207sebastian-fijal-awmrifle-2.jpg?1444861309sebastian-fijal-awmrifle-3.jpg?1444861310

 

Przy okazji zapraszam również do obejrzenia materiałów stworzonych w substance designer na moim profilu artstation.

Jeżeli reklama artstation jest tutaj niemile widziana proszę o poprawienie mnie :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model calkiem fajny, tekstura tez nie jest zla ale moglaby wyciagnac z tego modelu wiecej.

Jest zbyt sterylna (jak dla mnie) (jedyne slady uzytkowania jakie widze sa na tej przedniej zaslepce na lunete na pierwszym renderze - wincyj!)

metale wygladaja troche jak plastiki a plastiki jak te polakierowane plastiki z tanich zabawek :D mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi.

Moze to wina oswietlenia / ustawien w marmo - dales wszedzie pelno fresnela

 

zobacz, ten plastik wyglada inaczej tutaj:

http://s1.1zoom.net/big0/124/Sniper_rifle_Arctic_437310.jpg

http://static.laodong.com.vn/uploaded/phamthuhien/2015_05_02/awm%20(10)_jhce.jpg

 

Jest ogolnie spoko ale jest potencjal na wiecej

Napisano
  • Autor

Dzięki ledyr! Tak masz całkowitą rację, właśnie w temacie textur jest tutaj dużo do zrobienia. Pisałem, że nie będę już nad tym modelem pracował ale podjąłem decyzje, że szkoda będzie na tym etapie porzucić projekt i mam zamiar go jednak dokończyć. Z tymi elementami metalowymi miałem najwięcej problemu i faktycznie wyglądają bardziej jak plastik niż metal. Aktualnie zbieram refki oraz poduczam się w tematach bardziej zaawansowanego texutorwania i mam nadzieję niedługo zaprezentować dużo lepszy efekt końcowy ;)

Napisano
  • Autor

Końcowy efekt , troszkę zabawy z texturkami 4k w substance painter.

 

sebastian-fijal-awm-1.jpg?1453581625sebastian-fijal-awm-2.jpg?1453581629sebastian-fijal-awm4.jpg?1453581621sebastian-fijal-awm-5.jpg?1453581635

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności