Jump to content

Kontroler nie deformuje twarzy po użyciu morphera


reaviel

Recommended Posts

Dzień dobry, proszę o pomoc ponieważ ruch kontrolera brwi nie deformuje siatki w jego okolicy gdy użyłem inne targety morphera. Tak jakby modyfikator morpher na sztywno animował siatkę z obiektem zdeformowanym a kontroler wtedy nie ma wpływu na deformację. Czy można to ustawić tak aby kontroler mógł deformować brew lub powieki po uprzednim użyciu celu morphera? Dodam, że każdy morph target po deformacji oryginalnej twarzy skonwertowałem na poly.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy