reaviel Napisano 20 Październik 2015 Napisano 20 Październik 2015 Dzień dobry, proszę o pomoc ponieważ ruch kontrolera brwi nie deformuje siatki w jego okolicy gdy użyłem inne targety morphera. Tak jakby modyfikator morpher na sztywno animował siatkę z obiektem zdeformowanym a kontroler wtedy nie ma wpływu na deformację. Czy można to ustawić tak aby kontroler mógł deformować brew lub powieki po uprzednim użyciu celu morphera? Dodam, że każdy morph target po deformacji oryginalnej twarzy skonwertowałem na poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się