Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Zrobiłem kanapę w 3ds maxie i importowałem do zbrush'a gdzie dodałem detale i pokolorowałem całość metodą spotlight. Wyeksportowałem texture map i displacement map (oczywiści przed exportem wykonałem flip V) i zaimportowałem z powrotem do 3ds maxa. Przed całym procesem nie robiłem unwrap uwv w 3ds maxie, a w zbrush'u UV Master. Więc rozumiem, że jeżeli własnoręcznie zaznaczyłem miejsca gdzie chcę aby obiekt był rozłożony w UV Master to powinienem wyexportować również tą kanapę jako obj i zaimportować do 3ds maxa i wtedy umieścić na niej wyeksportowane z zbrush'a mapy. Mam rację? I inne pytanie. Jak poprawnie zaimportować texture map i displacement map, które wykonałem w zbrush'u na obiekt w 3ds maxie? Próbuję ale obiekt nie wygląda tak ja bym chciał. Tzn. mam problem z displacement map. Gdy displacement map jest ustwiony na 100procent, render wygląda tragicznie. Czy gdy displacement map jest ustawiony na 100% to nie powinien odzwierciedlać tego jak mapa wyglądała w zbrushu a zmniejszając jej wartość w 3ds maxie się ją poprostu zmniejsza?

Edytowane przez grzechu14
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności