Xardas 666 Napisano 25 Październik 2015 Napisano 25 Październik 2015 Powoli ale do przodu :) Blender Cycles 2000 samples.
wujek_kane Napisano 25 Październik 2015 Napisano 25 Październik 2015 Ogień niestety dość słaby wyszedł, na renderze nie widać tych dwóch patyków w trawie, dlatego wygląda jakby paliło się nie wiadomo co. Wydaje mi się, że płomienie powinny być bardziej przezroczyste i na pewno nie aż tak jasne w zwykłym ognichu. Roślinność robi za to bardzo pozytywne wrażenie. Postaraj się poprawić ogień, być może jeszcze dodać jakieś elementy i będzie naprawdę fajnie.
Hokmah Napisano 4 Listopad 2015 Napisano 4 Listopad 2015 Wygląda to dość ubogo i nie ma co tego ukrywać. Nie wiem od jak dawna robisz w 3D lecz jeśli Twój projekt nie ma być do końca na wysokim poziomie jeśli chodzi o stylistykę to na pewno warto a nawet trzeba popracować nad samym ruchem kamery i ujęciami ponieważ obecnie trailer nie przedstawia niczego specjalnego a kamera jak dla mnie bywa wręcz irytująca przez sam swój ruch :) Trzymam kciuki i życzę powodzenia.
Xardas 666 Napisano 11 Listopad 2015 Autor Napisano 11 Listopad 2015 (edytowane) wujek_kane - Dzięki nadal pracuje nad trawą a raczej nad detali listki i td. Co do ognia to zgodzę się z tobą całkowicie. Starałem się osiągnąć realistyczny efektach wybuchów z ognisk ale mizerny efekt wiec odszedłem od tego pomysłu. Hokmah - Ty nie pierwszy zwracasz mi na to uwagę i masz całkowitą racje. Animacja do kitu ruch kamery i td. Pracuje nad tym dużo tutoriali za mną :) ...ale jeszcze dużo pracy przede mną jeśli z animacją zostanę sam. Aktualnie pracuje nad nową lokacją.Całkowity Wip DisplacementMap do poprawy a i Futro wygląda jak trawa ;/. Ale juz nad tym pracuje i wygląda lepiej :) Edytowane 11 Listopad 2015 przez Xardas 666
Xardas 666 Napisano 14 Styczeń 2016 Autor Napisano 14 Styczeń 2016 Hmm szkoda ze brak odzewu. Projekt nie porzucony dłubie dalej :D A oto krótki test ognia.
Hokmah Napisano 14 Styczeń 2016 Napisano 14 Styczeń 2016 Progresu chyba nie widać a przynajmniej ja go nie dostrzegam na chwilę obecną w Twoim projekcie. Displacement wygląda okropnie więc popracuj nad nim. Masz może jakieś referencje/storyboard lub coś do czego można się odnieść i do efektu, do którego dążysz ?
Xardas 666 Napisano 14 Styczeń 2016 Autor Napisano 14 Styczeń 2016 Na razie dopracowuje płomienie, fizykę ognia w wolnych chwilach. Storyboard oczywiście że mam ale pracując samemu skupiam się na dopracowaniu lokacji. Ogromnie duży problem mam odnośnie ogniska jak i pochodni ponieważ efekt nadal mnie nie zadowala. A kiedy uda mi się wrzeszczcie dopracować lokacje do końca poszukam uzdolnionego animatora.... bo jak sam stwierdziłeś ruch kamery okropny... a jak zabrał bym się za animacje rąk... to po prostu zespół bym cały efekt... https://www.artstation.com/artwork/39waJ
Xardas 666 Napisano 15 Luty 2016 Autor Napisano 15 Luty 2016 Tym razem Blender Render. ΞTREASUREΞ trailer 2015
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się