Napisano 27 Październik 20159 l Witajcie, Piszę z powodu bardzo irytującego błędu w 3ds'ie który polega na tym że viewport blokuje się na dłuższą chwilę (od 15 do 60 sekund ~~) gdy orbitując, zbliżę się do horyzontalnej perspektywy. Jest to problematyczne, ponieważ często chcąc zajrzeć pod spód obiektu muszę przekroczyć horyzont i niemalże każdorazowo viewport się zamraża i nie można nic zrobić. Po jakimś czasie odpuszcza i wszystko gra. Załączam filmik który pokazuje o co chodzi, chodzi o największy viewport, zacina się on w widocznym miejscu. To nie ja zakończyłem orbitowanie tylko zwiesiło się w tym momencie, chwile później poruszam innymi viewportami by pokazać, że nie cały program się zawiesił. Windows 8.1, laptop z grafiką GT650M, sterownik najnowszy GeForce Game Ready Driver 355.98.
Napisano 28 Październik 20159 l Który to max ? Masz wszystkie aktualizacje w nim zamontowane czy jest to czyścioch?
Napisano 28 Październik 20159 l Autor Jest to 3ds 2016, instalowałem go z miesiąc temu z uwagi na format i w sumie nie wiem co on w sobie ma. Niemniej znalazłem rozwiązanie problemu, a problemem była siatka pomocnicza która zacinała viewport gdyż max się zamulał przy obliczaniu jak powinna ona wyglądać gdy zanika perspektywa. Rozwiązaniem było wyłączenie siatki w viewporcie.