Skocz do zawartości

Unreal Engine 4

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Mam problem z importowaniem meshy do UE4. Zapisuje w maxie jako plik fbx. Przykładowo wrzucam budynek po ktorym chciałbym biegać ale w okół tego budynku tworzy się pole przez które nie mogę przejść. Jakieś pomysły? Dodam że jestem nowy w UE4. Dzięki z góry za pomoc.

Edytowane przez V4nder
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem z ksztaltami kolizyjnymi .Jesli jest zbyt skomplikowana bryla ue4 sam zle generuje autoamtycznie ksztalty kolizyjne.

Rozwiazania sa 2:

1. Zaimportowac model bez opcji wlaczajacej automatycznie ksztalty kolizyjne i dorobic recznie ksztalty kolizyjne w U4

2. W maxie mozesz zrobic osobnego mesha ktory bedzie ksztaltem kolizyjneym .Muszisz go nazwac tak samo jak glowny mesz.

Dla przykladu . Glowny model Budynek nazwa ksztaltu kolizyjnego UCX_Budynek . Zaznaczacz 2 te modele i exportujesz jako jeden.

W zaleznosci od skomplikowania mesza kolizyjnego nie zawsze dobrze do zrobi. Musisz sie pobawic i potestowac jakie ksztalty przechodza jakie nie. (W podgladzie mesza w u4 po kliknieciu na nim pojawi sie okna z meshem i tam ladnie iwdac ten ksztalt kolizyjny )W u4 przy imporcie zaznaczasz jeszcze opcje (nie pamietam jak sie nazywa), ktora pozwala dawac generowac bardziej skomplikowane ksztalty z UCX.

Ps. Pisze to z pamieci nie jestem pewien poprawnosci przedrostka UCX .Jak cos bedzie nie teges to wujek google pomoze ;)

Edit .Mesz kolizyjny musi byc bryla zamnkieta Nie moze to byc np box z usunietym fejsem . albo plane .

Napisano

jeżeli nie masz za dużo poly to możesz ustawić żeby bryła miała kolizję taką jak siatka

- - - Połączono posty - - -