Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem z importowaniem meshy do UE4. Zapisuje w maxie jako plik fbx. Przykładowo wrzucam budynek po ktorym chciałbym biegać ale w okół tego budynku tworzy się pole przez które nie mogę przejść. Jakieś pomysły? Dodam że jestem nowy w UE4. Dzięki z góry za pomoc.

Edytowane przez V4nder

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem z ksztaltami kolizyjnymi .Jesli jest zbyt skomplikowana bryla ue4 sam zle generuje autoamtycznie ksztalty kolizyjne.

Rozwiazania sa 2:

1. Zaimportowac model bez opcji wlaczajacej automatycznie ksztalty kolizyjne i dorobic recznie ksztalty kolizyjne w U4

2. W maxie mozesz zrobic osobnego mesha ktory bedzie ksztaltem kolizyjneym .Muszisz go nazwac tak samo jak glowny mesz.

Dla przykladu . Glowny model Budynek nazwa ksztaltu kolizyjnego UCX_Budynek . Zaznaczacz 2 te modele i exportujesz jako jeden.

W zaleznosci od skomplikowania mesza kolizyjnego nie zawsze dobrze do zrobi. Musisz sie pobawic i potestowac jakie ksztalty przechodza jakie nie. (W podgladzie mesza w u4 po kliknieciu na nim pojawi sie okna z meshem i tam ladnie iwdac ten ksztalt kolizyjny )W u4 przy imporcie zaznaczasz jeszcze opcje (nie pamietam jak sie nazywa), ktora pozwala dawac generowac bardziej skomplikowane ksztalty z UCX.

 

Ps. Pisze to z pamieci nie jestem pewien poprawnosci przedrostka UCX .Jak cos bedzie nie teges to wujek google pomoze ;)

 

Edit .Mesz kolizyjny musi byc bryla zamnkieta Nie moze to byc np box z usunietym fejsem . albo plane .

Napisano

jeżeli nie masz za dużo poly to możesz ustawić żeby bryła miała kolizję taką jak siatka

 

- - - Połączono posty - - -

 

po zaimportowaniu otwierasz bryłe w Content Browser i wpisz "col" w wyszukiwarkę po prawej nad opcjami, powinno się pojawić takie rozwijane menu gdzie wybierasz use complex as simple czy jakoś tak. Wieczorem sprawdzę i dopisze dokładnie.

Napisano

Ta opcja nazywa się Collison Complexity i trzeba z niej wybrać "Use Complex Collision As Simple"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.