Szczepenson Napisano 21 Listopad 2015 Napisano 21 Listopad 2015 Hej, ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł: Chcę sobie złożyć z papieru coś w stylu modelu low poly - posklejać wycięte fragmenty siatki w model 3d, coś jak tutaj na zdjęciu: Zrobiłem już sobie model, który planowałem rozłożyć przez UVW unwrapa, wyrenderować UV template, porozdzielać go na konkretne strony A4 w photoshopie, i sklejać (oczywiście pamiętając o zostawieniu skrzydełek do klejenia :)). Problem w tym, że nie mogę rozłożyć modelu tak, aby każdy polygon był w niezmienionej proporcji. Próbowałem wszystkich narzędzi z explode, peela, nawet peltem chciałem coś działać - niestety słabo to wychodzi. Czy istnieje jakiś sposób, aby "zablokować" proporcje poly przy unwrapowaniu?
wujek_kane Napisano 21 Listopad 2015 Napisano 21 Listopad 2015 Jest do tego specjalny program. Zaraz poszukam. -------------------- Pepakura Designer http://www.tamasoft.co.jp/pepakura-en/ Ultimate Papercraft 3d http://papercraft3d.com
Szczepenson Napisano 21 Listopad 2015 Autor Napisano 21 Listopad 2015 Dziękuję Ci bardzo! Faktycznie zapomniałem o tym programie, jak i o całej nazwie "papercraft", co z pewnością ułatwiłoby poszukiwania :)
wujek_kane Napisano 21 Listopad 2015 Napisano 21 Listopad 2015 Prawdę mówiąc też nie mogłem sobie przypomnieć dokładnie tego słowa, ale na szczęście z pomocą przyszedł wujek... Bing :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się