Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł:

 

Chcę sobie złożyć z papieru coś w stylu modelu low poly - posklejać wycięte fragmenty siatki w model 3d, coś jak tutaj na zdjęciu:

WGtwkd1.jpg

 

Zrobiłem już sobie model, który planowałem rozłożyć przez UVW unwrapa, wyrenderować UV template, porozdzielać go na konkretne strony A4 w photoshopie, i sklejać (oczywiście pamiętając o zostawieniu skrzydełek do klejenia :)).

 

Problem w tym, że nie mogę rozłożyć modelu tak, aby każdy polygon był w niezmienionej proporcji. Próbowałem wszystkich narzędzi z explode, peela, nawet peltem chciałem coś działać - niestety słabo to wychodzi.

 

Czy istnieje jakiś sposób, aby "zablokować" proporcje poly przy unwrapowaniu?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziękuję Ci bardzo!

 

Faktycznie zapomniałem o tym programie, jak i o całej nazwie "papercraft", co z pewnością ułatwiłoby poszukiwania :)

Napisano

Prawdę mówiąc też nie mogłem sobie przypomnieć dokładnie tego słowa, ale na szczęście z pomocą przyszedł wujek... Bing :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności