Napisano 21 Listopad 20159 l Hej, ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł: Chcę sobie złożyć z papieru coś w stylu modelu low poly - posklejać wycięte fragmenty siatki w model 3d, coś jak tutaj na zdjęciu: Zrobiłem już sobie model, który planowałem rozłożyć przez UVW unwrapa, wyrenderować UV template, porozdzielać go na konkretne strony A4 w photoshopie, i sklejać (oczywiście pamiętając o zostawieniu skrzydełek do klejenia :)). Problem w tym, że nie mogę rozłożyć modelu tak, aby każdy polygon był w niezmienionej proporcji. Próbowałem wszystkich narzędzi z explode, peela, nawet peltem chciałem coś działać - niestety słabo to wychodzi. Czy istnieje jakiś sposób, aby "zablokować" proporcje poly przy unwrapowaniu?
Napisano 21 Listopad 20159 l Jest do tego specjalny program. Zaraz poszukam. -------------------- Pepakura Designer http://www.tamasoft.co.jp/pepakura-en/ Ultimate Papercraft 3d http://papercraft3d.com
Napisano 21 Listopad 20159 l Autor Dziękuję Ci bardzo! Faktycznie zapomniałem o tym programie, jak i o całej nazwie "papercraft", co z pewnością ułatwiłoby poszukiwania :)
Napisano 21 Listopad 20159 l Prawdę mówiąc też nie mogłem sobie przypomnieć dokładnie tego słowa, ale na szczęście z pomocą przyszedł wujek... Bing :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto