Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Chciałem wymodelować siatkę ulic używając do tego podkładów ze zdjęć satelitarnych aby układ był w 100% odzwierciedleniem realnego układu. Niestety po załadowaniu tekstury do 3ds'a jej jakość jest tak kiepska, że nie da się praktycznie dobrze odwzorować szczegółów, zwłaszcza na skrzyżowaniach. W renderingu wygląda to dużo lepiej. Rozmiar tekstury wynosi 2048x2048 pikseli więc nie to jest problemem. Rozmiar plane natomiast to 375x375 metrów. Czy można jakość poprawić jakość tekstury na głównym ekranie 3ds'a? Poniżej załączam jak to wygląda:

http://hostmat.eu/images/00938305889967091418.png

Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania więc jeśli już gdzieś jest to poruszone to poprosiłbym o odnośnik.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć, na forum pojawiało się to juz z tysiac razy....

Customize>Preferences...>Viewports>Configure Driver>ustawiasz na max'a (background tex size i download tex..)

polecam tez nearest tex lookup >OK>reload teksture (material editor)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności