Jump to content

Kwestia techniczna, teoria.


Maragaht

Recommended Posts

Witam.

Jestem strasznie ciekaw, jak... stworzoną makietę przekształcić w 3d.

 

Amatorzy wstawiają art. i rysują w 3d. Jednak że, specjaliści od efektów spec. robią inaczej, wykonany model skanują do programu, i ciekawi mnie to w jaki sposób?

 

dwadhosting

Link to comment
Share on other sites

Ja polecam zeskanowanie makiety programem Agisoft Photoscan. Wystarczy aparat cyfrowy dobre oświetlenie i trochę wiedzy z tutoriali. Skan taki można zretopować w maxie lub innym programie. Można zrobić to nawet szybko używajac automatu "Zremesher" w Zbrush ale wtedy będzie trzeba renderować z dispace bo topo nie będzie ładne. Inną drogą można skan mieć jako referencję i już zrobić ładną topologię ręcznie biorąc ze skanu wymiary i proporcje.

 

Powodzenia

Edited by claude
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy