Maragaht Napisano 5 Grudzień 2015 Napisano 5 Grudzień 2015 Witam. Jestem strasznie ciekaw, jak... stworzoną makietę przekształcić w 3d. Amatorzy wstawiają art. i rysują w 3d. Jednak że, specjaliści od efektów spec. robią inaczej, wykonany model skanują do programu, i ciekawi mnie to w jaki sposób? dwad
claude Napisano 5 Grudzień 2015 Napisano 5 Grudzień 2015 (edytowane) Ja polecam zeskanowanie makiety programem Agisoft Photoscan. Wystarczy aparat cyfrowy dobre oświetlenie i trochę wiedzy z tutoriali. Skan taki można zretopować w maxie lub innym programie. Można zrobić to nawet szybko używajac automatu "Zremesher" w Zbrush ale wtedy będzie trzeba renderować z dispace bo topo nie będzie ładne. Inną drogą można skan mieć jako referencję i już zrobić ładną topologię ręcznie biorąc ze skanu wymiary i proporcje. Powodzenia Edytowane 5 Grudzień 2015 przez claude
Rekomendowane odpowiedzi