Skocz do zawartości

Kwestia techniczna, teoria.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem strasznie ciekaw, jak... stworzoną makietę przekształcić w 3d.

 

Amatorzy wstawiają art. i rysują w 3d. Jednak że, specjaliści od efektów spec. robią inaczej, wykonany model skanują do programu, i ciekawi mnie to w jaki sposób?

 

dwadhosting

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Ja polecam zeskanowanie makiety programem Agisoft Photoscan. Wystarczy aparat cyfrowy dobre oświetlenie i trochę wiedzy z tutoriali. Skan taki można zretopować w maxie lub innym programie. Można zrobić to nawet szybko używajac automatu "Zremesher" w Zbrush ale wtedy będzie trzeba renderować z dispace bo topo nie będzie ładne. Inną drogą można skan mieć jako referencję i już zrobić ładną topologię ręcznie biorąc ze skanu wymiary i proporcje.

 

Powodzenia

Edytowane przez claude



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności