Koral93 Napisano 5 Grudzień 2015 Napisano 5 Grudzień 2015 Hej Włączając renderowanie w v-ray (w 3ds) przed włączeniem frame buffera pojawia się okienko na którym ładuje się nam "compiling geometry". Nad paskiem postępu ładowania pojawiają się nazwy niektórych obiektów ze sceny. Jedne tylko migną, a inne ładują się długo. Stąd moje pytanie: Od czego zależy długość ładowania tych obiektów i pojawienie się ich w oknie ładowania? (zauważyłem, że ilość polygonów nie ma znaczącego wpływu) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się