Skocz do zawartości

Destrukcja - problem ze ślizgiem i flickerem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wrzuciłem temat na odforce, ale spróbuję i tutaj, skoro jest parę osób siedzących w houdinim :)

 

http://forums.odforce.net/topic/24597-destruction-vfx-collision-slide-flickering-particles-same-old-problems-from-noob/#entry143841

 

1. Slide

 

Particle mi niekontrolowanie ślizgają się po kolizji vdb. Substepy, volume offset, vdb resolution - nie działa. Pomysły?

 

2. Flicker

 

Particle flickerują mi jak znajdą się potrzasku (upadły na ziemię a późnie rigid upada na nie). Robi się sajgonik. Jak takie punkty wyłączyć z obliczeń?

 

 

3. W old pop znalazłem node acceleration.

 

Gdzie w w nowych pop'ach jest to samo? Nie chce mi się wierzyć, że muszę dopiero później timeshif'tem kalkulować accelerację jeśli bym chciał na jej podstawie np. pokasować błędne punkty.

 

Tutaj znalazłem podpowiedzi, ale nie do końca je rozumiem, lub sprowadzają się do timeshifta, a ja bardzo bym chciał to mieć na poziomie pop (by np. dampować a nie kasować punkty, ale może nie jest to najlepsze rozwiazanie):

 

http://forums.odforce.net/topic/18873-how-to-calculate-acceleration-of-particles-in-a-flip-simulation/

Edytowane przez ChargingImage
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wide, ze kots juz na odforsie Ci odpisal. Jezeli chodzi o problemy to mozemy zgadywac ale najlepiej gdybys podsylal scene, wowczas mozna poprostu zdebugowac.

Napisano
Wide, ze kots juz na odforsie Ci odpisal. Jezeli chodzi o problemy to mozemy zgadywac ale najlepiej gdybys podsylal scene, wowczas mozna poprostu zdebugowac.

 

W załączniku, ale trzeba będzie tam trochę cache'y poprzepinać. Starałem się nie robić bałaganu.

 

Simka zaczyna się od 7 klatki.

Napisano

Żeby ułatwić życie ludziom dobrej woli, próbowałem dziś odtworzyć setup na przykładowej scenie, tak by wystąpił błąd - niestety, nie udało mi się :P Kolizje były poprawne, nic mi nie ślizgało się po ścianie... oj, czeka mnie długi debug...

 

Mogę załączyć cały projekt, ale to 22 GB, pytanie czy będzie się chciało komuś go zassać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności