karko Napisano 7 Grudzień 2015 Share Napisano 7 Grudzień 2015 Witam , planuje zrobić kilka prac związanych z LEGO w 3ds max , mam pytanie w jaki sposób elementy z lego zimportować do 3ds maxa , bezposrednio exportować z jakiegoś programu lego cad , albo jakiś inny do .obj i następnie import i przerabianie siatki na poprawną? czy budowanie assetu bezpośredio w 3ds maxie ? i snapowanie przy budowie modeli ? czy ktoś z was miał już doczynienia z jakimis projektami z lego dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pleszer Napisano 8 Grudzień 2015 Share Napisano 8 Grudzień 2015 Decyzja należy do Ciebie (twój sposób) co dokładniej chciałbyś zrobić ? jeśli duży model z przeróżnymi klockami, to dobrą metodą jest Lego digital designer - LeoCAD - 3dmax (render) należy jednak pamiętać, że biblioteka ldd jest low poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karko Napisano 9 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2015 @up hmmm... Więc użyć tylko tych programów do zimportowania klocków i stworzenia na wzór swoich (bardziej detaliczne i zaokrąglone) i następnie snapem je zlepiać , ja to widze w sumie tak ... mozolna robota troche ; ) , ale myśle że dam rade , dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się