Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , planuje zrobić kilka prac związanych z LEGO w 3ds max , mam pytanie

w jaki sposób elementy z lego zimportować do 3ds maxa , bezposrednio exportować z jakiegoś programu lego cad , albo jakiś inny do .obj

i następnie import i przerabianie siatki na poprawną?

 

czy budowanie assetu bezpośredio w 3ds maxie ? i snapowanie przy budowie modeli ?

 

czy ktoś z was miał już doczynienia z jakimis projektami z lego

 

dziękuję

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Decyzja należy do Ciebie (twój sposób) co dokładniej chciałbyś zrobić ? jeśli duży model z przeróżnymi klockami, to dobrą metodą jest Lego digital designer - LeoCAD - 3dmax (render) należy jednak pamiętać, że biblioteka ldd jest low poly.

Napisano

@up hmmm...

 

Więc użyć tylko tych programów do zimportowania klocków i stworzenia na wzór swoich (bardziej detaliczne i zaokrąglone) i następnie snapem je zlepiać , ja to widze w sumie tak ... mozolna robota troche ; ) , ale myśle że dam rade , dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności