Skocz do zawartości

Mental Ray > Skylight > matte/shadow?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Juz sie przewijal podobny problem przy okazji tego watku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8594, ale nie pomoglo.

 

Otoz przy renderingu zwyklej kulki i podlogi z przypisanym standardowym materialem matte/shadow dostaje komunikat "no photons stored after emitting photons". Czyli jak rozumiem dla mentala 'podloga' jest przezroczysta i nie odbija swiatla (Skylight). Powinienem stworzyc jakis mentalowy material?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W mentalu matte/shadow dziala tylko ze swiatlami kierunkowymi ale nie z Skylightem. z tego co wiem to sposobem jest tu wyrenderowanie passa dirtmapem czyli ambient occlusion i skomponowanie tego w ps czy innym

Napisano

ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;)

takze dla obiektow twozacych podloze ze scenerii dodanie takiego materialu zalatwia wszystko no i czasami ze skylightem trzeba pomanipulowac brightnes samego materialu ale efekty sa zadowalające

 

w brazilu to zalatwia sprawe matte/shadow

 

Match%20Test%201.jpg

Napisano
ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;)

 

Witam!,

 

nie bardzo rozumiem jak jest zbudowany ten material, moglbys to troche jasniej opisac, albo cos przeoczylem.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności