leander Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Juz sie przewijal podobny problem przy okazji tego watku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8594, ale nie pomoglo. Otoz przy renderingu zwyklej kulki i podlogi z przypisanym standardowym materialem matte/shadow dostaje komunikat "no photons stored after emitting photons". Czyli jak rozumiem dla mentala 'podloga' jest przezroczysta i nie odbija swiatla (Skylight). Powinienem stworzyc jakis mentalowy material?
Bzyku Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 W mentalu matte/shadow dziala tylko ze swiatlami kierunkowymi ale nie z Skylightem. z tego co wiem to sposobem jest tu wyrenderowanie passa dirtmapem czyli ambient occlusion i skomponowanie tego w ps czy innym
leander Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 Dzieki Bzyku, w takim razie jakos obejde problem bez uzycia matte
Marcin Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;) takze dla obiektow twozacych podloze ze scenerii dodanie takiego materialu zalatwia wszystko no i czasami ze skylightem trzeba pomanipulowac brightnes samego materialu ale efekty sa zadowalające w brazilu to zalatwia sprawe matte/shadow
Tas Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;) Witam!, nie bardzo rozumiem jak jest zbudowany ten material, moglbys to troche jasniej opisac, albo cos przeoczylem.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się