Napisano 15 Październik 200420 l Juz sie przewijal podobny problem przy okazji tego watku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8594, ale nie pomoglo. Otoz przy renderingu zwyklej kulki i podlogi z przypisanym standardowym materialem matte/shadow dostaje komunikat "no photons stored after emitting photons". Czyli jak rozumiem dla mentala 'podloga' jest przezroczysta i nie odbija swiatla (Skylight). Powinienem stworzyc jakis mentalowy material?
Napisano 15 Październik 200420 l W mentalu matte/shadow dziala tylko ze swiatlami kierunkowymi ale nie z Skylightem. z tego co wiem to sposobem jest tu wyrenderowanie passa dirtmapem czyli ambient occlusion i skomponowanie tego w ps czy innym
Napisano 15 Październik 200420 l Autor Dzieki Bzyku, w takim razie jakos obejde problem bez uzycia matte
Napisano 15 Październik 200420 l ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;) takze dla obiektow twozacych podloze ze scenerii dodanie takiego materialu zalatwia wszystko no i czasami ze skylightem trzeba pomanipulowac brightnes samego materialu ale efekty sa zadowalające w brazilu to zalatwia sprawe matte/shadow
Napisano 19 Grudzień 200519 l ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;) Witam!, nie bardzo rozumiem jak jest zbudowany ten material, moglbys to troche jasniej opisac, albo cos przeoczylem.....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto