Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Juz sie przewijal podobny problem przy okazji tego watku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8594, ale nie pomoglo.

 

Otoz przy renderingu zwyklej kulki i podlogi z przypisanym standardowym materialem matte/shadow dostaje komunikat "no photons stored after emitting photons". Czyli jak rozumiem dla mentala 'podloga' jest przezroczysta i nie odbija swiatla (Skylight). Powinienem stworzyc jakis mentalowy material?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W mentalu matte/shadow dziala tylko ze swiatlami kierunkowymi ale nie z Skylightem. z tego co wiem to sposobem jest tu wyrenderowanie passa dirtmapem czyli ambient occlusion i skomponowanie tego w ps czy innym

Napisano

ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;)

takze dla obiektow twozacych podloze ze scenerii dodanie takiego materialu zalatwia wszystko no i czasami ze skylightem trzeba pomanipulowac brightnes samego materialu ale efekty sa zadowalające

 

w brazilu to zalatwia sprawe matte/shadow

 

Match%20Test%201.jpg

Napisano
ja zazwyczaj w brazilu na CSG Server daje mapę z evoirment screen w colorze ;)

 

Witam!,

 

nie bardzo rozumiem jak jest zbudowany ten material, moglbys to troche jasniej opisac, albo cos przeoczylem.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności