Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przepis z głowy na szybko (*idę już spać), w 3D Max:

1. Stwórz sześcian.

2. Nałóż modyfikator Turbosmooth z zagęszczeniem 2 krotnym (z CUBE zrobi się coś jak kulka, ale wszystkie ściany będą QUAD poligonami).

3. Nałóż modyfikator EDIT POLY (pojawi się NAD modyfikatorem TURBOSMOOTH)

4. W trybie edycji siatki (z opcją edycja face'ów) - wyextruduj co 3-4 poligon ale wzdłuż NORMALNYCH dla każdego poligonu. (tam można podać ile podziałów ma miec nowy extrude, wybierz 2-3 podziały)

5. Powstanie coś jak MINA PODWODNA, kulka z czółkami inaczej. i każdy czółek będzie mieć 2-3 podziały

6. końce tych czułków zmniejsz tak by jakoś prawie do 0 miały skalę.

7. Chwytając każdy koniec czułka w trybie edycji puntków, wybierz SMOOTH SELECTION czy jakoś tak, żeby móc pracować z zaznaczniem które zanika wraz z odległością.

8. Powyginaj całe czułki albo tylko końcówki, w góre, dół, na boki.

9. Masz JEDEN element sieci neuronowej.

10. Skopiuj go, i staraj się połączyć te nowe elementy tak by ich czułki się stykały, a potem połącz WSZYSTKIE te nowe węzły w JEDEN duży mesh przy pomocy opcji ATTACH.

11. Pozostaje teraz zrobić WELD, czyli pospawanie tych wszystkich węzłów , żeby końce czułek się zespawały.

12. Teraz modyfikator TURBOSMOOTH na to wszystko i będzie gładko.

 

Tak z głowy przed zaśnięcniem.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności