Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemka ;)

Jest tu ktoś kto ma jakiś fajny pomysł jak w miarę sprawnie wymodelować małą sieć neuronową?

 

https://img-new.cgtrader.com/items/155369/large_neurons_ride_import_pack_3d_model_obj_2963024b-0201-4841-9906-c86b7227138c.jpg

Coś takiego ...może jest jakiś generator którym dało by się coś takiego zrobić?

 

Z góry dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 717
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przepis z głowy na szybko (*idę już spać), w 3D Max:

1. Stwórz sześcian.

2. Nałóż modyfikator Turbosmooth z zagęszczeniem 2 krotnym (z CUBE zrobi się coś jak kulka, ale wszystkie ściany będą QUAD poligonami).

3. Nałóż modyfikator EDIT POLY (pojawi się NAD modyfikatorem TURBOSMOOTH)

4. W trybie edycji siatki (z opcją edycja face'ów) - wyextruduj co 3-4 poligon ale wzdłuż NORMALNYCH dla każdego poligonu. (tam można podać ile podziałów ma miec nowy extrude, wybierz 2-3 podziały)

5. Powstanie coś jak MINA PODWODNA, kulka z czółkami inaczej. i każdy czółek będzie mieć 2-3 podziały

6. końce tych czułków zmniejsz tak by jakoś prawie do 0 miały skalę.

7. Chwytając każdy koniec czułka w trybie edycji puntków, wybierz SMOOTH SELECTION czy jakoś tak, żeby móc pracować z zaznaczniem które zanika wraz z odległością.

8. Powyginaj całe czułki albo tylko końcówki, w góre, dół, na boki.

9. Masz JEDEN element sieci neuronowej.

10. Skopiuj go, i staraj się połączyć te nowe elementy tak by ich czułki się stykały, a potem połącz WSZYSTKIE te nowe węzły w JEDEN duży mesh przy pomocy opcji ATTACH.

11. Pozostaje teraz zrobić WELD, czyli pospawanie tych wszystkich węzłów , żeby końce czułek się zespawały.

12. Teraz modyfikator TURBOSMOOTH na to wszystko i będzie gładko.

 

Tak z głowy przed zaśnięcniem.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności