Napisano 25 Grudzień 20159 l Siemka ;) Jest tu ktoś kto ma jakiś fajny pomysł jak w miarę sprawnie wymodelować małą sieć neuronową? https://img-new.cgtrader.com/items/155369/large_neurons_ride_import_pack_3d_model_obj_2963024b-0201-4841-9906-c86b7227138c.jpg Coś takiego ...może jest jakiś generator którym dało by się coś takiego zrobić? Z góry dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam :)
Napisano 25 Grudzień 20159 l Przepis z głowy na szybko (*idę już spać), w 3D Max: 1. Stwórz sześcian. 2. Nałóż modyfikator Turbosmooth z zagęszczeniem 2 krotnym (z CUBE zrobi się coś jak kulka, ale wszystkie ściany będą QUAD poligonami). 3. Nałóż modyfikator EDIT POLY (pojawi się NAD modyfikatorem TURBOSMOOTH) 4. W trybie edycji siatki (z opcją edycja face'ów) - wyextruduj co 3-4 poligon ale wzdłuż NORMALNYCH dla każdego poligonu. (tam można podać ile podziałów ma miec nowy extrude, wybierz 2-3 podziały) 5. Powstanie coś jak MINA PODWODNA, kulka z czółkami inaczej. i każdy czółek będzie mieć 2-3 podziały 6. końce tych czułków zmniejsz tak by jakoś prawie do 0 miały skalę. 7. Chwytając każdy koniec czułka w trybie edycji puntków, wybierz SMOOTH SELECTION czy jakoś tak, żeby móc pracować z zaznaczniem które zanika wraz z odległością. 8. Powyginaj całe czułki albo tylko końcówki, w góre, dół, na boki. 9. Masz JEDEN element sieci neuronowej. 10. Skopiuj go, i staraj się połączyć te nowe elementy tak by ich czułki się stykały, a potem połącz WSZYSTKIE te nowe węzły w JEDEN duży mesh przy pomocy opcji ATTACH. 11. Pozostaje teraz zrobić WELD, czyli pospawanie tych wszystkich węzłów , żeby końce czułek się zespawały. 12. Teraz modyfikator TURBOSMOOTH na to wszystko i będzie gładko. Tak z głowy przed zaśnięcniem. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto