Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. Zajmuje się organiką. Pracuje w Zbrushu i napotkałem pewien problem. Mianowicie, chciałbym stworzyć skórę dinozaura pokrytą realistycznie wyglądającymi łuskami. Na chwilę obecną najlepszy efekt jaki udało mi się osiągnąć to ten jednak nie zadowala mnie to bo jest bardzo słabe:

indominus_rex___wip_by_habagun-d9nwghh.png

 

 

 

 

 

Czy znacie jakieś metody na wyrzeźbienie tak realistycznych łusek jak te:

 

 

 

 

2015-Mercedes-Benz-GLE-Coupe-Indominus-Rex-Jurassic-World-Wallpaper.jpg

Nie chodzi o szybkość czyli np użycie alphy bo wiem że to zastępcza uproszczona metoda a ja wolę dłużej posiedzieć nad modelem i uzyskać lepszy efekt. Proszę o pomoc bardziej doświadczonych rzeźbiarzy.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Insert mesh - Dynamesh - Zremesher ?

Nanomesh?

Ale w każdymz tych przypadków, cierpliwość. Czy to ręcznie, czy kombinując, myślę że z automatu może być ciężko.

 

Jeśli nie chcesz zaczynać od początku możesz skończyć model tak jak zacząłeś, duplikat. Model pierwotny przesmothować z menu deformation, włączyć nagrywanie Tool-morphtarget-Store MT, zrobić projekcje detalu z modelu nie przesmoothowanego na model gładki i suwakiem w morphie zwiększyć wysokość łusek. Na koniec pobawić się noisem + maskowanie z ambientu i *****tury.

 

Ewentualnie zamiast zwiększać wysokość łusek CreateDiff mesh po projekcji i na łuski już na oddzielny modelu dać coś w stylu Inflate czy InflateBaloon

Edytowane przez ptah



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności