Habagun Napisano 16 Styczeń 2016 Napisano 16 Styczeń 2016 Witam wszystkich. Zajmuje się organiką. Pracuje w Zbrushu i napotkałem pewien problem. Mianowicie, chciałbym stworzyć skórę dinozaura pokrytą realistycznie wyglądającymi łuskami. Na chwilę obecną najlepszy efekt jaki udało mi się osiągnąć to ten jednak nie zadowala mnie to bo jest bardzo słabe: Czy znacie jakieś metody na wyrzeźbienie tak realistycznych łusek jak te: Nie chodzi o szybkość czyli np użycie alphy bo wiem że to zastępcza uproszczona metoda a ja wolę dłużej posiedzieć nad modelem i uzyskać lepszy efekt. Proszę o pomoc bardziej doświadczonych rzeźbiarzy.
ptah Napisano 18 Marzec 2016 Napisano 18 Marzec 2016 (edytowane) Insert mesh - Dynamesh - Zremesher ? Nanomesh? Ale w każdymz tych przypadków, cierpliwość. Czy to ręcznie, czy kombinując, myślę że z automatu może być ciężko. Jeśli nie chcesz zaczynać od początku możesz skończyć model tak jak zacząłeś, duplikat. Model pierwotny przesmothować z menu deformation, włączyć nagrywanie Tool-morphtarget-Store MT, zrobić projekcje detalu z modelu nie przesmoothowanego na model gładki i suwakiem w morphie zwiększyć wysokość łusek. Na koniec pobawić się noisem + maskowanie z ambientu i *****tury. Ewentualnie zamiast zwiększać wysokość łusek CreateDiff mesh po projekcji i na łuski już na oddzielny modelu dać coś w stylu Inflate czy InflateBaloon Edytowane 18 Marzec 2016 przez ptah
Rekomendowane odpowiedzi