Jump to content

Linux Mint, Blender - pytanie o viewport.


Recommended Posts

Posted

Czołem!

 

Zainteresowany rozwojem Blendera zacząłem trochę z nim eksperymentować i powiem szczerze że jestem zachwycony.

Pod windowsem wszystko śmiga pięknie, CUDA rendering itd. Mam jednak problem w przypadku Linuxa.

Używam Linux Mint 17.3, mam GTX 580, zainstalowane sterowniki nvidia. Doinstalowane w linuxie pakiety nvidia modprobe i CUDA toolkit.

 

I teraz tak:

-jeżeli instaluję Blendera z repozytorium oficjalnego lub PPA (Thomas Schiex) to nie potrafię zmusić go do wykrycia CUDA

 

-jeżeli odpalam najnowszą wersję "standalone" z blender.org wtedy wykrywa mi CUDA ale z tego co widzę w viewportach nie mam aktywnej akceleracji sprzętowej karty tylko softwaregl co nie pozwala pracować nad czymś troszkę bardziej złożonym

 

Moje pytanie jest takie - chciałbym mieć oczywiście szybki viewport i CUDA na raz, jakieś rady?

Solidne anglojęzyczne googlowanie odrobiłem więc pytam tutaj:) jednak Linux i Blender to dla mnie nowość i może coś przeoczyłem, będę wdzięczny za pomoc.

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy