Skocz do zawartości

ask3r

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

ask3r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputacja

  1. Dzięki za trick - nie znałem, a staram się śledzić blendera (jestem jego wielkim fanem)... mimo że wywodzę się z maxa. Super portfolio - bardzo przekrojowe, co się nieczęsto zdarza.
  2. Jak dla mnie petarda:) a nawet podwójna petarda bo "blender + cycles". W Twoim portfolio są interiory zrobione w cycles. Tutaj bym bardzo chętnie podpytał o Twoje doświadczenia, bo rzadko da się spotkać tak "czyste" interiory cyclesowe, ciekawy jestem jak długo i na jakim sprzęcie to liczyłeś itd. A może jakieś tricki optymalizacyjne?
  3. Hmm myślałem że Cycles przy scenariuszu który nie jest interiorem będzie jednak troszku szybszy. Dużo RAMu karty scena zeżarła? Tak czy siak mi się podoba:)
  4. Fajne. Fajnie że blenderek:) może podzielisz się swoimi doświadczeniami z blenderem w archiviz w praktyce? czasy w cycles. Jakieś trudności oraz ich obejścia. Jak z importem dwg?:) chętnie bym coś więcej przeczytał
  5. Dzięki za odpowiedzi! A skoro to jest "moje"-tak , to co z pytaniem nr2. Czy mogę zainstalować tam gdzie na przykład się zatrudnię?
  6. Hmm, nie wydaje mi się że tak jest:) ponieważ z tego co zdążyłem doczytać jak robiłem już "research" to jednym z punktów które pozwalają przenieść licencję jest wyprzedaż majątku firmy. Tylko co w przypadku jeżeli zamykam firmę a program chcę zachować. Mam sobie odsprzedać?;) (odnośnie postu tiger250)
  7. Dzień dobry! Mam pewne hipotetyczne pytania dotyczące licencji Autodesk, być może ktoś przerabiał na własnej skórze i jest mi w stanie rozjaśnić. Prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą zakupiłem licencję 3ds max 2012. I teraz rodzą mi się pytania: 1)czy gdy zamknę działalność muszę robić jakiekolwiek przeniesienia licencji z mojej firmy na mnie jako osobę fizyczną żebym mógł mieć np legalnie zainstalowany ten program w domu? aby móc po prostu czasem coś podłubać lub zrobić np zleconko na umowę o dzieło 2)załóżmy że powyższe jest uregulowane, licencja jest na mnie jako osobę a nie firmę, to czy mogę zainstalować program w firmie w której się zatrudnię (oczywiście nie mając zainstalowanego gdzie indziej). Np będę pracował u kogoś w firmie na podobnym stanowisku ale czasami znajomość max może mi się przydać do jakiegoś zadania i wtedy go po prostu odpalę. Dzięki!
  8. Czołem! Zainteresowany rozwojem Blendera zacząłem trochę z nim eksperymentować i powiem szczerze że jestem zachwycony. Pod windowsem wszystko śmiga pięknie, CUDA rendering itd. Mam jednak problem w przypadku Linuxa. Używam Linux Mint 17.3, mam GTX 580, zainstalowane sterowniki nvidia. Doinstalowane w linuxie pakiety nvidia modprobe i CUDA toolkit. I teraz tak: -jeżeli instaluję Blendera z repozytorium oficjalnego lub PPA (Thomas Schiex) to nie potrafię zmusić go do wykrycia CUDA -jeżeli odpalam najnowszą wersję "standalone" z blender.org wtedy wykrywa mi CUDA ale z tego co widzę w viewportach nie mam aktywnej akceleracji sprzętowej karty tylko softwaregl co nie pozwala pracować nad czymś troszkę bardziej złożonym Moje pytanie jest takie - chciałbym mieć oczywiście szybki viewport i CUDA na raz, jakieś rady? Solidne anglojęzyczne googlowanie odrobiłem więc pytam tutaj:) jednak Linux i Blender to dla mnie nowość i może coś przeoczyłem, będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności