Jump to content

Shomps

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

About Shomps

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/26/1992

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Dzięki skalpel3d za te hinty, szczególnie jesli chodzi o te "duszki" i swiatła w ujęciu nocnym. Co do kadrowania to dostałem od klienta plik w blenderze wraz z osadzonymi już kamerami i miałem tego nie zmieniać. Jesli chodzi o silnik Cycles to narazie jedyne na co mnie stać :). Co do pni, to faktycznie musze materiał poprawić bo jest zaciemny a przy poscie robi się totalnie czarny.
  2. Witam, podsyłam moją najnowsza wizke wykonaną w Blenderze i PS. Renderowane w Cyclesie na GTX TITAN 12GB, czasy renderów to około 8 - 15 godzin na obrazek. Pozdrawiam.
  3. Tak więc poniżej jedna surowizna z Blendera. Cały projekt zajął mi równo miesiąc wtedy, łącznie z konwertowaniem modeli drzew z które były robione pod Vraya na cyclesa. Domki też musiałem wymodelować z projektu.
  4. Witam podsyłam moją najnowszą wizualizacje wykonaną w Blenderze i PS. Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam.
  5. Co do przeniesienia modeli z CGAxisa to użyłem tylko kilku drzew a nie wszystkich więc nie było jakoś strasznie dużo z tym roboty, na cały projekt zeszło mi około 2 tygodnie roboty (dośc dużo miałem dłubaniny jesli chodzi o czyszczenie siatki dostarczonej przez klienta).
  6. Drzewa i trawa zabijają cyclesa praktycznie, mimo tego iż staram się robić najoptymalniejsze shadery do trawy która jest daleko od kamery (Tylko diffuse + transculency bez normalek ani glossa). Scena zajeła około 7gb VRAM'u.
  7. No więc tak Panowie: Drzewka, owszem z kolekcji z cgaxis.com oraz te daleko w tle zrobione add-onem do blendera "sapling-tree". Czasy niezbyt optymistyczne... przy rozdziałce 4000x2250 i 2200 samplach cycles renderował jeden widoczek średnio 17 godzin na GTX Titan Xtreme. Klient podesłał mi FBX'a z budynkami.
  8. Witam, podsyłam moją najnowsza wizualizacje wykonaną w Blenderze i PS, wraz z timelapse'em z postprodukcji. Pozdrawiam.
  9. Witam, oto moje najnowsze dzieło wykonane w całosci od początku do końca w jeden dzień (przed chwilą skończyłem ;P). Modelowanie i renderowanie w Blenderze, post-pro w PS. Pozdrawiam. [video=youtube_share;K_4cjvKP4pA]
  10. Dzięki za sugestie, też jestem normalnie za tym by było "ciekawiej" ale klient chciał by to było takie bardziej "cukierkowe". ;)
  11. Witam oto moja najnowsza wizualizacja wykonana w Blenderze z dużą iloscią post-pro w Photoshopie. Zapraszam do oceniania. Pozdrawiam.
  12. Dziękuje, faktura materiału, na podglądowych renderach nie zauważyłem że tak będzie wyglądać jakby szum, dopiero jak finalnie wyrenderowałem.
  13. Witam, moja najnowsza wizualizacja wykoanana w Blenderze. Pozdrawiam.
  14. Fajne zrobiłeś Adrian ;D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy