sbx Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 szukam w maxie sposobu jak zrobic cos w rodzaju "motion blur" lecz zeby: gdy przesuwam np.spline to ona pozostawia po sobie dlugi coraz bardziej przezroczysty slad nawet w przypadku powolnego przesuwania, a "motion blur" zabardzo sie do tego nie nadaje probowalem na rozne sposoby :) z gory dziekuje
Kris_R Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 mimo wszsytko najprościej w postprodukcji, używając tzw. efektu echo... to w wielu przypadkach załatwia sprawę... w maxie możesz faktycznie użyć cząsteczek w dużej ilości, albo zrobić snapshot przez całą animację i później zanimować kanał visibility dla tych śladów aby zanikały.. haha! Ale to troszkę takiej małpiej roboty...
sbx Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 dziekuje Leru: spawn trails chyba ostatecznie bedzie nalepsza droga, ghost trails efekty rzeczywicie ciekawe na screenach lecz tylko dla maxa 4 znalazlem ta wtyczke :( Kris_R: echo? hmm... w video post chyba tego niema ? ;) dodam ze sumga ma dotyczyc jednego obiektu nie calej animacji - snapshot odpada bo zbyt sztywne jednorazowe ustawienia praktycznie wykluczaja zaplanowanie dynamicznego efektu (btw: widzialem twoja animacje z robotami bardzo ladna :) poexperymentuje jeszcze z particle flow :)
Kris_R Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Miałem na myśli nie Video Post, tylko postprodukcję :) Kombajny typu Combustion, Digital Fusion, Inferno, potrafią bardzo mocno namieszać... ale w twoim przypadku czasteczki powinny w zupełności wystarczyć... jesli efekt będzie nie do końca taki, jak się spodziewałeś, to wyrzuć sobie cząsteczki na osobną warstwę video i dopasuj w montarzu... rozmycie kierunkowe, kolor...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się