Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ponieważ to mój pierwszy post - Witam wszystkich forumowiczów !!!

 

Oto moje pytania:

1. Próbuje renderować serię klatek animacji i potrzebuję aby całe tło było dokładnie tego samego koloru. Niestety, pomimo, że klocek pod modelem ustawiam na jeden kolor RGB (0,128,0) to oświetlenie powoduje, że jest on w kilku odcieniach zieleni:

 

image.jpg

 

Jak uzyskać tło w dokładnie jednym i takim samym kolorze? Dodam, że nie mogę ustawić samego koloru tła dla renderu bezpośrednio w oknie renderowania bo potrzebuję cienia (również absolutnie czarnego w jednym odcieniu czerni). Do oświetlenia używam dwóch standardowych świateł, jednego znad głowy postaci (tylko do cienia), a drugiego w tym samym miejscu co kamera.

Mam gołego Maxa 2012 bez żadnych pluginów do renderowania.

 

2. Do modelu używam też tekstur specular i normal, ale przy renderowaniu nie wiedzę żadnej różnicy. Czy na wbudowanych w Maxa programach renderujących (mental ray i ten standardowy) da się uzyskać z tych dodatkowych tekstur jakiś widoczny efekt?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności