Antal Falk Napisano 25 Marzec 2016 Share Napisano 25 Marzec 2016 Wróciłem do maxa po 10 latach. Zajmuję się przede wszystkim modelingiem. W obiekcie, który w tej chwili wykonuję, chodzi mi o rzecz następującą: wykonałem: convert to editable poly -> po czym cała masa extrudów, beveli, champherów.... ale... Chodzi mi o to, że "convert to editable poly"" podzielił mi obiekt na prostokąty(polygony są prostokątami). A ja chciałbym mieć w obiekcie nie tylko kąty proste.... Jak z tego wybrnąć? To nie żart. Podaję mój telefon: 690 963 399. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pleszer Napisano 31 Marzec 2016 Share Napisano 31 Marzec 2016 Dodaj screen'a, może powinieneś użyć "convert to editable mesh" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się