Pastosci Napisano 6 Kwiecień 2016 Napisano 6 Kwiecień 2016 Cześć jestem Tomek. Mam problem z animacją, mianowicie do wczytanego ruchu 3D chce przypisać kości aby stworzyć animację. Jednak w moim jak i innych pobranych z internetu plikach .c3d jest pewna dla mnie nie jasność. Gdy puszczę animację z samymi punktami to jest ok, wygląda dość dobrze ale niestety każdy z punktów wędruję między sobą. Powiedzmy punkt o nazwie HEDA w 1 klatce jest przypisany powiedzmy w okolicach głowy zaś w drugiej już gdzieś bliżej bioder. Problem w tym, że gdy przypiszę temu punktowi kość, ta wędruje po całym ekranie zamiast płynnie się przesuwać po linii. Powiedzie mi co robię źle, nie tak importuje? czy to jakiś błąd? Np. w Motion Builderze jest wszystko dobrze. Klatka 1 z punktem HEDA: Klatka 2 z punktem HEDA: i linka do .c3d: https://drive.google.com/file/d/0B5duEMX62lijNDVMbGxYLS0wRzA/view
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się