Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć jestem Tomek. Mam problem z animacją, mianowicie do wczytanego ruchu 3D chce przypisać kości aby stworzyć animację. Jednak w moim jak i innych pobranych z internetu plikach .c3d jest pewna dla mnie nie jasność. Gdy puszczę animację z samymi punktami to jest ok, wygląda dość dobrze ale niestety każdy z punktów wędruję między sobą. Powiedzmy punkt o nazwie HEDA w 1 klatce jest przypisany powiedzmy w okolicach głowy zaś w drugiej już gdzieś bliżej bioder. Problem w tym, że gdy przypiszę temu punktowi kość, ta wędruje po całym ekranie zamiast płynnie się przesuwać po linii. Powiedzie mi co robię źle, nie tak importuje? czy to jakiś błąd? Np. w Motion Builderze jest wszystko dobrze.

Klatka 1 z punktem HEDA:

45fa67153bc24644med.png

Klatka 2 z punktem HEDA:

05c97fdd3a06ebecmed.png

i linka do .c3d:

https://drive.google.com/file/d/0B5duEMX62lijNDVMbGxYLS0wRzA/view

  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności