Pastosci Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 Cześć jestem Tomek. Mam problem z animacją, mianowicie do wczytanego ruchu 3D chce przypisać kości aby stworzyć animację. Jednak w moim jak i innych pobranych z internetu plikach .c3d jest pewna dla mnie nie jasność. Gdy puszczę animację z samymi punktami to jest ok, wygląda dość dobrze ale niestety każdy z punktów wędruję między sobą. Powiedzmy punkt o nazwie HEDA w 1 klatce jest przypisany powiedzmy w okolicach głowy zaś w drugiej już gdzieś bliżej bioder. Problem w tym, że gdy przypiszę temu punktowi kość, ta wędruje po całym ekranie zamiast płynnie się przesuwać po linii. Powiedzie mi co robię źle, nie tak importuje? czy to jakiś błąd? Np. w Motion Builderze jest wszystko dobrze. Klatka 1 z punktem HEDA: Klatka 2 z punktem HEDA: i linka do .c3d: https://drive.google.com/file/d/0B5duEMX62lijNDVMbGxYLS0wRzA/view
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now